Фондация „Клийнтех България“ участва като партньор в Центъра за компетентност „Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“, финансиран по Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ 2021 – 2027 г.

Фондацията обявява процедура за избор на експерт „технологичен трансфер“, както следва:

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Минимална степен на завършено образование: Магистър.

1.2. Придобито висше образование по специалност „Право“ и/или предишно участие в проекти, включващи дейности по трансфер на знания и технологии, са предимство.

1.3. Минимален професионален опит: 7 години.

1.4. В случай, че кандидатът е гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария същият следва да владее български език.

2. Необходими документи за кандидатстване:

2.1. Заявление от лицето – свободен текст;

2.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност – свободен текст;

2.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и опит.

2.4. Мотивационно писмо в свободен текст и автобиография на кандидата.

3. Описание на длъжността:

3.1. Отношенията между експерта и Фондацията се уреждат с трудов договор. При назначаване, основната месечна заплата се базира на заложеното в проект Център за компетентност: „Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“, финансиран от Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, включваща осигуровки за сметка на работника и за сметка на работодателя.

3.2. Основни отговорности и преки задължения:

3.2.1. участва в създаването, внедряването, поддръжката и експлоатацията на система за управление на данните за технологичен трансфер и комерсиализация;

3.2.2. участва в подготовката на документации за провеждане на обществени поръчки по проекта;

3.2.3. участва в подготовката на необходимите документи във връзка с правата на интелектуална собственост при технологичния трансфер;

3.2.4. маркетира портфолиото от научноизследователски резултати и трансфер на знания за целевите клиентски групи;

3.2.5. осигурява логистична и документална подкрепа за провеждане на работни групи и семинари на участниците и на членовете на научния екип;

3.2.6. прецизира ежегодно големината и обхванатите аудитории (целеви групи);

4. Кандидатите да притежават умения и способности за:

4.1. Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;

4.2. Познания на нормативната уредба в областта на научноизследователската дейност, транфера на знания и технологии и правото на интелектуална собственост;

4.3. Много добра компютърна грамотност;

4.4. Комуникативни способности.

5. Събеседване с кандидатите.

Събеседването има за цел да установи наличието на посочените в т. 4 умения и способности на кандидатите и включва и въпроси относно нормативната уредба в областта на научноизследователската дейност, транфера на знания и технологии и правото на интелектуална собственост.

6. Документи за участие в избора се подават до 26.09.2025 г., по електронен път на имейл: [email protected]