Фондация „Клийнтех България“, партньор по проект BG05M2OP001-1.002-0019 „Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“, Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M20P001-1.002 „ИЗГРАЖДАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ЦЕНТРОВЕ ЗА КОМПЕТЕНТНОСТ“, търси да назначи експерти на следните позиции в екипа за изпълнение:
1. Експерт „Развитие на акселераторска програма“
Основни отговорности и преки задължения:
Експертът разработва оперативни процедури, подпомага и насърчава разработването на бизнес модели, стратегии и планове, осигурява логистична подкрепа и анализира и отчита изпълнението на акселераторската програма и технологичния трансфер и комерсиализация.
- Подготвя и осъществява програма за акселериране, в т. ч. разработване на методологии, материали и формуляри и др.;
- Разработване на мерки за насърчаване на предприемаческата култура и активност на кадрите на центъра;
- Следи за актуална информация за иновативни подходи за аклесериране на национално, европейско и международно ниво;
- Прави предложения и разработване на проект на годишен план на програмата за акселериране;
- Осъществява постоянна комуникация с научните клъстери на Центъра за компетентност;
- Подпомага научните клъстери при проучване на пазарната приложимост на разработките;
- Подпомага научните клъстери в процеса на прототипиране;
- Подпомага развитието на научните клъстери в процеса на разработване и валидация на бизнес модели;
- Подпомага осъществяването на дейността на Звеното за технологичен трансфер и комерсиализация;
- Организира юридическите консултации на научните екипи в процеса на управление на интелектуалната собственост;
- Участва в подготовка на документация за провеждане на обществени поръчки по проекта.
Изисквания за заемане:
- Образование/ степен: висше.
- Професионални направления: в областта на „Социални, стопански и правни науки“; „Природни науки, математика и информатика; Технически науки“.
- Професионален опит: За заемане на длъжността се изисква не по-малко от 5 години трудов стаж с опит в съответното професионално направление.
- Други:
а) отлични познания по компютърна грамотност;
б) умения за работа със счетоводни софтуерни продукти;
в) отлични комуникативни умения;
г) умения за работа в екип - Предимства:
При равни други условия, предимство при избора ще бъде работа на подобна позиция и използване на английски и друг чужд език.
Очакваме Вашите:
- Автобиографии (Европейски формат)
- Копия на документи за завършена степен на висше образование и допълнителна квалификация
Моля, подайте Вашите документи в срок до 17 март 2021 г. включително на имейл адрес: [email protected].
До участие в среща-събеседване не се допускат кандидати, които не са представили всички необходими документи или представените документи не отговарят на посочените изисквания за заемане на длъжността.
2. Експерт „Трансфер на знания и технологии“
Основни отговорности и преки задължения:
Експертът получава, събира и обработва статистическа и друга отчетна информация, свързана с дейността по проекта, и при необходимост консултира потребителите на тази информация.
- Участва в разработване на Стратегия за разпространение на научните резултати;
- Прецизира на годишна база големината и обхванатите аудиториите (целевите групи) на стратегическия документ, както и средствата и финансирането, с което това ще се постигне;
- Маркетира портфолиото от научноизследователски резултати и трансфер на знания за целевите клиентски групи, чрез:
- участие в специализирани събития;
- организиране на фокус-групи и други специализирани формати за работа с целевите групи;
- директен маркетинг чрез традиционни и електронни формати за популяризиране услугите и компетенциите на центъра– LinkedIn, Facebook, Twitter, Horizon 2020 portal, Technology Platforms, Wikipedia, ESConet, etc;
- създаване на съдържание и разпространението му чрез специализирани издания, публикации (анализи, бюлетини) и присъствие в професионалните социални канали;
- провеждане на обучения и образователни събития за популяризиране на конкретни теми от компетенциите на центъра и/или процеси, свързани с разработката и внедряването на технологии и ноу-хау, както и за технологични и пазарни тенденции.
- Осигурява логистична подкрепа за провеждане на работни групи и семинари между участниците и членовете на научния екип;
- Организира осъществяването на оценка на удовлетвореността на потребителите на центъра от услугите му на годишна база: чрез прилагане на методики за събиране на данни, ангажиране на представителите на целевата група във фокус групи, семинари и двустранни срещи;
- Участва в създаване и внедряване на Система за управление на данните за технологичен трансфер и комерсиализация;
- Участва в подготовка на документация за провеждане на обществени поръчки по проекта;
- Осъществява мониторинг на бюджета на Партньор -8 – Клийнтех България по проекта (Финансовата обосновка) и при необходимост изработва проекти за неговата актуализация.
Изисквания за заемане: 1. Образование/ степен: висше. |
Очакваме Вашите:
- Автобиографии (Европейски формат)
- Копия на документи за завършена степен на висше образование и допълнителна квалификация
Моля, подайте Вашите документи в срок до 17 март 2021 г. включително на имейл адрес: [email protected].
До участие в среща-събеседване не се допускат кандидати, които не са представили всички необходими документи или представените документи не отговарят на посочените изисквания за заемане на длъжността.